reklama

Len odvahu milé učiteľky, nedajte sa

Ako pokračuje psychické násilie na pracovisku našich učiteliek, kde ani polícia nedokázala zlomiť ich odvahu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Podporujem Vás.Je čas, aby sa aj Slovenská republika integrovala do vrcholného spoločenstva vyspelých štátov Európskej únie. Ale na to je potrebné zmeniť aj myslenie ľudí, aby sa venovali problémom, ktoré sa okolo nich vyskytujú. A ktoré prežívajú. Čo tu prežívajú občania ?

Milá pani doktorka, prepáčte, ešte som Vám neposlala sľúbený list, čo sa všetko stalo od januára na našom pracovisku, ale som neschopná duševne pozbierať sa. Denno denne nás týrajú. Odvtedy, ako sme nepodpísali dohodu, tak sme im narušili ich plány. Nedostali sme ani výpoveď. Podľa nás ani nebola pripravená. Boli si vedomé, že dohodu podpíšeme. Ich cieľom je nás odstrániť, do septembra. Očividne na tom pracuje riaditeľka. .Dnes, ked´ odišli posledné deti zo škôlky a v budove som zostala sama s riaditeľkou, bezdôvodne robila na mňa posmešné a urážlivé poznámky, aby ma vyprovokovala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Išla som sa podpísať do dochádzkovej knižky, kde ma už čakala a pokračovala v urážaní. Vyšla som z budovy so slzami v očiach a na ulici ešte "pani riaditeľka" aj z auta vykríkla na mňa urážlivú poznámku a ukázala stredný prst. Napísala som oznámenie na mestský úrad, ale ja nemám svedkov, o to sa vždy postará riaditeľka.,

Preto viem vopred, že moje oznámenie je úplne zbytočné. Zajtra a nasledujúce dni so strachom musím ísť do práce, lebo neviem, čo ma čaká. Bojíme sa. Vonkoncom už nevieme, čo máme robiť. Okrem nás dali výpoved´ aj školníčke-upratovačke.

Školníčku ľahko nahovorili na podpísanie dohody zo dňa na deň. Žiaľ bohu tak rýchlo sa to udialo,že nemali sme možnosť jej vysvetliť jej práva.Takú istú dohodu dostala ako my, čiže podľa Vás neplatnú."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Iný prípad sa odohráva na Orave. Pani učiteľka sa nemohla pre chorobu svojej dcéry zúčastniť ako členka komisie na maturitných skúškach. Požiadala kolegyne, aby ju zastupovali, a to dva dni. Ale u zamestnávateľa ju čaká tvrdá realita. Okamžitá výpoveď pre hrubé porušenie pracovnej disciplíny. Chorobu dcéry zamestnávateľ neakceptoval. A neakceptovali ju ani na Okresnom súde v Čadci.

Ako nám vykladajú zákony na Okresnom súde v Novom Meste nad Váhom? Sudkyňa vyniesla rozsudok. V pojednávacej miestnosti nebol prítomný odporca z Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny. A ani nemusel. Sudkyňa sa vo výklade zákona o štátnej službe úplne zamotala

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Boj sa stupňuje a prípady mi pribúdajú. Zamestnankyňa oznámila zamestnávateľovi, že je tehotná a on jej dal výpoveď. Ako si vykladá zamestnávateľ zákonník práce? 

Príjemný deň. Až dnes som sa dozvedela o Vašom združení a pri čítaní príspevkov som zistila, že som i ja som obeť mobbingu. Tiež už piaty rok som denne šikanovaná zo strany nadriadenej / v štátnej správe/ a to takým spôsobom, že idem ráno do práce a neviem akú prácu budem vykonávať. Sústavne musím celodenne vykonávať inú prácu, nie takú akú mám v pracovnej náplni a pracovnej zmluve. Keď som sa ozvala, dostala som porušenie prac. disciplíny a možnosť dať výpoveď.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Učiteľky, štátni úradníci, sudcovia, advokáti, lekári, zdravotníci, zamestnanci všetkých rezortov, v tomto tu žijeme v 21. storočí. Ako pokračuje mobbing na Vašom pracovisku?

Mária Ritomská

Mária Ritomská

Bloger 
  • Počet článkov:  635
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaujímam sa o život okolo nás, o ľudí, ktorí potrebujú pomoc a hľadajú cestu k láske, hľadajú zmysel života, lebo každý môže, a teda aj ja, malými skutkami zmeniť tento svet. Skúsenosti z parlamentu mi ukázali, že poslanci v parlamente neriešia problémy občanov tejto krajiny a svojimi populistickými rečami ukazujú len svoje ego. Preto máme novú spoluprácu, nový cieľ a nové riešenia v našom novo-založenom Inštitúte ochrany ústavných práv. Správy Vám budeme prinášať na facebooku a na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu