reklama

Na Bratislavskom hrade sa nachádza bomba

Dňa 9.októbra 2012 sa objavila správa v novinách: Na Bratislavskom hrade sa nachádza bomba. Je to pravda? Alebo si novinári chcú zvýšiť počet predaných čísiel svojho denníka?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nadpis, ktorým sa takto prihovára prvá strana novín, je veľmi pútavá. To zachytí každé oko. A potom sa pekne zvyšuje počet predaných denníkov. Ale vtedy to bola pravda.

Práve v čase nahlásenia bomby na Bratislavskom hrade som mailom dostala do poslaneckej kancelárie dve správy s obsahom: Som psychický týraná, už to nevydržím, už mi z toho vypadali vlasy, nemôžem spávať, snívajú sa mi hrozné sny, budím sa a potom už nezaspím. Prosím Vás, môžeme sa stretnúť?

A druhá správa: Včera mi na pracovisko zavolali sanitku. Nie, nešlo o žiaden úraz, niečo horšie, riaditeľka sa mi už rok vyhráža, aby som odišiel. Viem, že má za mňa náhradu, ale kde pôjdem, pre môj vek ma už nikde nevezmú. Som práceneschopný a lekár mi povedal, nerozčuľovať sa. Viete pracoval som tam viac ako tridsať rokov a teraz mám skončiť na ulici. Táto spoločnosť si neváži ľudí a život človeka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sú to zase ďalšie obete, Andrejka. Budeme to registrovať a dohodni s nimi stretnutie. Ja už pôjdem. Zdá sa mi, že sme tu zase posledné, patrí sa skončiť, aby nás tu nevymkli, rozlúčila som sa s asistentkou.

Zatváram dvere a počujem zvoniť telefón. Andrejka ho dvihla. Bola som už na schodoch, keď dobehla za mnou: Na bráne Vás čaká, akýsi klient. Nedá sa, aby za Vami šiel, musíte si prísť pre neho, lebo celý hrad je uzavretý.

Dobre, idem tam., rýchlo vychádzam z budovy. Pred dverami stojí mladý, štíhly policajt. Keď ma zbadá, vykročí ku mne. Odkiaľ idete? pýta sa.

Z kancelárie, vysvetľujem.

Tak musíte rýchlo preč. Je nahlásená bomba v budove. A vzápätí dodá: Je tam ešte niekto?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno, moja asistentka.

Tak poďte so mnou, musíme ísť pre ňu. Vchádzam späť do budovy, kde je nahlásená bomba. Policajt kráča za mnou.

Musíme opustiť pracovisko, je nahlásená bomba, vysvetľujem prekvapenej asistentke. 

Áno, rýchlo musíte opustiť budovu, pridá sa policajt. Opúšťame budovu na Západnej terase Bratislavského hradu. Pri hlavnej bráne nás zastavuje udivená skupina ďalších policajtov.

Odkiaľ idete? pýta sa ma vysoký fúzatý policajt.

Z kancelárie. A Vám nehlásili bombu? Nikto Vám to nebol oznámiť? nechápavo sa na nás pozerá skupinka policajtov.

Uvedomila som si, že práve v čase nahlásenia bomby, sme my zachránili dve obete mobbingu, bossingu. A policajti, koho zachránili?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S Andrejkou sme si prehodili pohľad. Že by sa páni policajti báli vojsť do budovy, v ktorej sa nachádzala bomba? Zase zlyhal ľudský faktor?

Pred hlavným vchodom do hradu stáli novinári, ktorým neunikla zaujímavá príhoda s bombou. A tak ma oslovili. Vedeli ste, že je nahlásená bomba?

Nie, nikto nám neprišiel oznámiť bombu. Po rokovaní parlamentu sa v kanceláriách už poslanci nezdržujú. A je piatok., to len potvrdzuje, že šli domov.

A informácia pre čitateľa, je to úryvok z mojej knihy Zo zákulisia parlamentu.

Mária Ritomská

Mária Ritomská

Bloger 
  • Počet článkov:  635
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaujímam sa o život okolo nás, o ľudí, ktorí potrebujú pomoc a hľadajú cestu k láske, hľadajú zmysel života, lebo každý môže, a teda aj ja, malými skutkami zmeniť tento svet. Skúsenosti z parlamentu mi ukázali, že poslanci v parlamente neriešia problémy občanov tejto krajiny a svojimi populistickými rečami ukazujú len svoje ego. Preto máme novú spoluprácu, nový cieľ a nové riešenia v našom novo-založenom Inštitúte ochrany ústavných práv. Správy Vám budeme prinášať na facebooku a na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu