reklama

Politické klebety zaujímajú novinárov

Čím viac sa blížia parlamentné voľby, tým viac sa v novinách objavujú politické mená so svojimi chronickými, nezmyselnými témami.  Zviditeľniť politikov pomocou novín a spropagovať, ako

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

naši občania žijú politickými klebetami. Pozrime sa našej realite priamo do očí. V pondelok som pozvala novinárov na tlačovú konferenciu.na tému sociálna politika pre občanov. Akoby na poslednú chvíľu sa predo mňa nahlásili poslanci OĽaNO Viskupič a Mičovský. Nič zvláštne. Novinári zaplnili tlačovú miestnosť.

Ja so svojimi spolupracovníkmi sme čakali na našu tlačovku. O chvíľu sa z tlačovej miestnosti "vychrlili" novinári a poďho do redakcií. Neostal ani jeden. A noví neprichádzali a ani neprišli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tu už len konštatujem, že na Slovensku máme nedostatok novinárov, ktorí by prinášali informácie o novej politike pre občanov. Tento nedostatok novinárov spôsobil, že sme ostali v tlačovej miestnosti bez novinárov, ktorí nám tu zanechali prázdne poháre, či fľaše od nedopitých minerálok, povaľujúce sa po zemi.

 

Preto je dôležité, a to si plne uvedomujem, aby sme bojovali proti starým politickým štruktúram a nenechali sa manipulovať bulvárom, ktorý nám prináša hádky Matoviča s Ficom? Akoby politika stála na takýchto deravých pilieroch. Občanom deravé piliere nepomôžu.

 

V poslednom týždni sa stále viac zobúdzajú odvážni občania a svedčia o svojich pracoviskách:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"....Pozor na psychiatrov! Ja som mala tú zlú skúsenosť, že ma tá moja „hnala“ do práce. „Veď buďte rada, že máte takú prácu vo verejnej správe! Odrobíte si a máte pokoj! Čo chcete! Už choďte do tej práce!“ Len aby si ona nedajbože nevykazovala zdĺhavú PN!!! Aj keď som sa triasla a tiekli mi slzy a to už len pri pomyslení na BUDOVU a nie na samotných aktérov v mojej práci!"

Jediným mojim pozitívom v tomto období bolo absolvovanie kurzu maséra, po ktorom som túžila a začiatok štúdia VŠ – NAJKRAJŠIE OBDOBIE MOJHO ŽIVOTA „bez práce“...Žiaľ, za ten čas, ako som dúfala, nenašla som si uplatnenie a iný zdroj príjmu (medzi tým som sa rozviedla). A tak som sa vrátila „do jamy levovej“. Roztrasená, zlomená, nahnevaná, ale odhodlaná, neprísť o príjem, ktorý potrebujem. Boss sa hneval, moju prácu rozdelil medzi 4 ľudí (čo som robila sama) ale veľkodušne mi „našiel“ inú prácu. A tak mi vydelil akúsi agendu, stôl a stoličku... Nestretávame sa viac, iba občas, náhodne...Ale ja naďalej vidím jeho praktiky, ktoré pokračujú ďalej, len ja už nehrám hlavnú rolu..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sú tam iní. PROTEKČNÍ... myslia si, že oni si to môžu dovoliť... lebo ON je BOSS... ČI BOH? A pribúdajú a pribúdajú a ubúdajú a ubúdajú, podľa toho, koho práve „treba zamestnať“..., aký „príkaz dostane“... ZHORA... Nesvojprávny... Bez morálky... Bez empatie... Bez chrbtovej kosti. A poslušne plní príkazy niektorých ďalších... a nemá to konca... spleť chorých, arogantných chápadiel, mysliacich si, že sú „bohovia“...

A ČO ĎALEJ? Vie to niekto? Pomôže? Som rozhorčená... a zároveň paralyzovaná... Neschopná slovnej argumentácie... A ubližujú a ubližujú... a MY sa na to prizeráme, či prežívame, lebo momentálne buď nemáme na výber alebo „bojujeme“ s VETERNÝMI MLYNMI...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prístup NKÚ je takisto katastrofálny: v marcovom protokolu samé porušenia zákona, nehospodárne a neefektívne nakladanie majetkom obce a po mojich konkrétnych udaniach a výzve na opätovnú kontrolu som dostala odpoveď nech uznám, že nemôžu každoročne 1 samosprávu kontrolovať, nech sa obrátim na HK, presne na tú, ktorá je tiež kúpená aj spolu s poslancami. Dali mi do pozornosti aj referendum a načo, keď ich podozrievame aj z volebného podvodu. Vraj to presunú do NR, aby tí dali do plánu práce 2017-2018.
A to dovtedy aj vyprázdni obecná kasa - starosta kľudne "dostarostuje" a ja môžem akurát iba ľutovať, že som otvorila ústa, priečila a tak prišla o prácu.Pán H. by potreboval zmedializovať a pripomenúť, čo sľubovali pri vymenovaní a verejnom vystupovaní, že mu nebude robiť problém vykonať kontrolu znova a opakovane tam, kde je podozrenie z nezákonného konania. A ja som mu zbytočne poslala aj dôkazy! A N I Č" POZOR zase sľuby politikov zostali zabudnuté.

Prípady pred voľbami sa hromadia. Podporujeme každého občana, ktorý zviditeľňuje mobbing na našich pracoviskách. Sme na listine č. 22 Priama demokracia č. 1., č. 5, č. 8, č. 12.

Obrázok blogu
Mária Ritomská

Mária Ritomská

Bloger 
  • Počet článkov:  635
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaujímam sa o život okolo nás, o ľudí, ktorí potrebujú pomoc a hľadajú cestu k láske, hľadajú zmysel života, lebo každý môže, a teda aj ja, malými skutkami zmeniť tento svet. Skúsenosti z parlamentu mi ukázali, že poslanci v parlamente neriešia problémy občanov tejto krajiny a svojimi populistickými rečami ukazujú len svoje ego. Preto máme novú spoluprácu, nový cieľ a nové riešenia v našom novo-založenom Inštitúte ochrany ústavných práv. Správy Vám budeme prinášať na facebooku a na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu