reklama

Vážení občania Slovenskej republiky !

takto som sa prihovorila občanom na tlačovke, ktorú som dňa 30. 11. 2015  zorganizovala v parlamente. Viedli ma k tomu moje pomaly štvorročné skúsenosti z tohto  jediného ústavodarného a zákonodarného orgánu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Len pripomeniem prvé moje vystúpenie v parlamente v roku 2012, keď sa diskutovalo o Programovom vyhlásení vlády. Tu som referovala o situácii v našej spoločnosti a ukázala som, ako sa strácajú peniaze zo štátneho rozpočtu.Z vládnej strany SMER nemal ochotu spolupracovať nikto. A opozícia sa snažila skloňovať slová „právo a spravodlivosť“, ale žiaľ – stále je to iba rétorika bez porozumenia. Nenašla som vôľu pomôcť občanom Slovenska – ani v parlamente, ani vo Vláde. Vláda s ministrami aj s poslancami v parlamente zostali hluchí. Všade vidím stratu sebaúcty a nadbytok agresivity, len riešenia problémov slušných ľudí sa nikto nechytá. Keď som oslovila viacerých poslancov štamgastov, zistila som, že pre nich je lepšie nevytŕčať z radu a stačí im, ak tichučko prežívajú v tieni „samcov“ rečniacich spoza „kecpultu“ ako na hodine rétoriky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak môj boj za zlepšenie života našich občanov za ochranu ľudskej dôstojnosti pokračuje ďalej.

Do marcových volieb v roku 2016 vstupujem na kandidátnej listine Priama demokracia spolu s mojím pracovným tímom. Budeme naďalej presadzovať program hnutia Strany Práce Slovenska tak, ako sme sa dohodli vo volebnom štábe Priamej demokracie.

Dovoľte, aby som Vás ako poslankyňa Národnej rady informovala o rozhodnutí hnutia za budúcu Stranu Práce Slovenska. Uzatvorili sme písomnú Dohodu s existujúcou politickou stranou Priama Demokracia a s občianskym hnutím OSOH.

Z našej Dohody vyplýva, že naša spoločná kandidátka nie je žiadna koalícia, ale je to jedna politická strana – to je Priama demokracia. V rámci tejto jednej strany budú presadené aj politické ciele nášho hnutia za budúcu Stranu Práce Slovenska a budú v nej obsiahnuté aj politické ciele hnutia OSOH.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Faktická fúzia troch politických subjektov pod hlavičkou jednej strany Priama demokracia nám umožní vstúpiť do parlamentu aj pri 5% zisku Vašich hlasov. Ale cieľom našej politickej fúzie je zisk, čo možno najväčšieho počtu kresiel v parlamente – iba tak dokážeme presadiť Vaše práva.

De jure, a tiež de facto sa jedná o jednu kandidátnu listinu jednej strany Priama demokracia, ale zároveň sa jedná o spoločné hnutie troch politických subjektov, z ktorých jeden je už registrovaný – Priama demokracia a ďalšie dve budujú svoju politickú organizáciu.

Pokračujúce budovanie nás nijako nemôže zdržiavať v politickom boji za práva našich občanov, lebo už pred dvadsiatimi piatimi rokmi bolo neskoro.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veríme v silu spoločného úsilia a budeme presadzovať zákony v prospech ochrany práv najslabších občanov Slovenska, v prospech poškodených a prenasledovaných zamestnancov, budeme presadzovať podporu pre drobných živnostníkov a malých podnikateľov.

Naším cieľom je odobratie pásky z očí justície, aby justícia bola vidiaca, aby bola spravodlivá voči najslabším, aby bola tvrdá voči silným agresorom.

Budeme presadzovať to, čo chýba, chýba nám právny stav! Ešte stále žijeme v bezprávnom štáte, kde moc a bohatstvo stoja nad právom. Naším cieľom je dostať právo na stranu slušných a poctivých ľudí, ktorí tvoria hlavnú masu spoločnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Presne to znamená snímanie pásky z očí slepej justície. Aby justícia a prokuratúra videli to, čo majú vidieť, aby slušnosť, spravodlivosť a právo stáli na strane sociálnych vzťahov v našej spoločnosti. Bolo to cieľom Nežnej revolúcie, ale cieľ doteraz nebol naplnený. Naším cieľom je práve to, čo nebolo naplnené. Chceme naplniť túžby občanov po spravodlivom a právnom štáte. Preto Vás prosím, aby ste volili mňa a môj pracovný štáb na volebnej listine Priamej demokracie. Ďakujem Vám za doterajšiu podporu.

Tak ako doteraz som sledovala sociálne, pracovné a právne bolesti našich občanov, tak ich budem sledovať aj naďalej. Verím v spoločný úspech. V rámci Priamej demokracie presadíme tie zákony, ktoré donútia justíciu a ostatné mocenské orgány k morálnej ochrane práv občanov Slovenska.

Ďakujem Vám za doterajšiu morálnu podporu. Vaše povzbudenia ma vždy posilnili. Vopred sa teším na budúcu pokračujúcu spoluprácu. Voľte, krúžkujte naše mená na listine Priamej demokracie. Ďakujem.

Mária Ritomská

Mária Ritomská

Bloger 
  • Počet článkov:  635
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaujímam sa o život okolo nás, o ľudí, ktorí potrebujú pomoc a hľadajú cestu k láske, hľadajú zmysel života, lebo každý môže, a teda aj ja, malými skutkami zmeniť tento svet. Skúsenosti z parlamentu mi ukázali, že poslanci v parlamente neriešia problémy občanov tejto krajiny a svojimi populistickými rečami ukazujú len svoje ego. Preto máme novú spoluprácu, nový cieľ a nové riešenia v našom novo-založenom Inštitúte ochrany ústavných práv. Správy Vám budeme prinášať na facebooku a na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu