reklama

Zákony a príčina ich neprijatia

Dňa 16. 9. 2015 som vystúpila na 54. schôdzi Národnej Rady SR, kde sa diskutovalo o aktuálnej situácii riešenia migračnej krízy v Európskej únii. Potvrdilo sa, že poslanci v parlamente len diskutujú a riešenie neprinášajú. Prečo ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už dávno bolo vo vláde rozhodnuté, akou cestou pôjde naša zahraničná politika. Tu na blogu som to už zverejnila. Preto aj rozsiahle diskusie o problémoch našej krajiny s migrantami sú populistickými názormi politikov. Aká je úloha opozičného poslanca pri predkladaní zákonov ? To nám tu nikto nepíše.

Ak si občan myslí, že si zvolí svojho politika a ten mu prinesie zákon pre blaho krajiny, hlboko sa mýli. Už pred volebným obdobím som sa zamerala na našich politikov, aby mi presadili antimobbingový zákon. Ani Fígeľ, Hrušovský, Přidal, Lipšic, Hudacký, Matovič, Viskupič, Jurínová, Fecko, Gibalová, atď., na ktorých som sa obrátila, nenavrhli zákon pre občanov na ochranu ľudskej dôstojnosti. Mojím príchodom som zistila, prečo sa mi "skúsení" politici neozvali. Preto lebo presadiť tento zákon ako opozičným politikom nebolo možné. Ja som hneď od začiatku oslovila s riešením ministra Richtera, ministra Boreca, ministerku Zvolenskú. Ako každý poslanec urobila som to aj pomocou hodiny otázok http://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=schodze/ho_result&AssignerId=867&CisObdobia=6

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Politické odpovede na hodine otázok našich ministrov mi nepriniesli pomoc riešiť bezprávny stav občanov. Nie je a nebola tu žiadna spolupráca. Dôkazom toho sú ďalej moje interpelácie na všetkých ministrov, sú zverejnené:

http://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=schodze/interpelacie_result&ZadavatelId=867&CisObdobia=6

A zase poďme k hlbšej príčine, prečo nemôžu ministri so mnou spolupracovať. Nedovolí im to programové vyhlásenie vlády. Toto bola aj veľmi dlhá odpoveď ministra Richtera a je zverejnená na http://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=schodze/interpelacia&ID=1219

Preto do budúcnosti platí: nemá význam voliť politikov KDH, SDKÚ, OĽaNO, SAS, či iné politické strany, ktoré sú zdeformované a plné klamstvá, podvodov, špekulácií, politických rečí. Volebné programy, ktoré si už chystajú a šíria svojimi platenými médiami, nie sú a nebudú môcť naplniť východisko z otroctva slovenského národa. Sú prežitkom. Ešte máme pol roka do volieb. Politické strany si už robia kampaň a veselo porušujú zákon. Toto médiá občanom neoznámia. Ani nemôžu. Rovnako ako na iných pracoviskách sa tam vyskytuje mobbing, bossing. Počas volebného obdobia oslovili novinári aj mňa, ale zviditeľniť moje odpovede mali svojím bossérom zakázané. Ak som sa dostala do RTVS v júli 2015, bolo to len vďaka tomu, že redaktorka mala skúsenosti s mobbingom priamo vo vysielaní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pripomeniem ešte môj príchod do parlamentu, kde som do klubu OĽaNO priniesla môj volebný program. Ani tu nebola žiadna spolupráca. Najprv ma mobbovali pri navrhovaní zákonov, nechceli prijať ani jeden z mojich návrhov. Ak sa to niekomu z občanov nebude zdať pravdivé, mám svoje dôkazy, aká bola a je politika OĽaNO. Sklamala som sa aj ja aj moji voliči. Skúsenosti mi ukazujú, že náplň práce poslanca predkladať a prijímať zákony je prežitkom. Opoziční poslanci prijali úlohu pomocou populistických rečí v parlamente oklamať voliča. V rozpravách sa veľmi uplatňujú politici s dlhými prejavmi. Prinášam ukážku Moje skúsenosti z politiky: "Jedného dňa pred mojím vystúpením v rozprave som potrebovala posunúť čas pred vystúpením. Oslovila som poslanca Janka Mičovského, ktorý bol predo mnou: Janko môžeš svoj prejav predĺžiť? Áno, dostávam odpoveď, a koľko chceš ? Hodinku? Stačí polhodina. odpovedám. Sama som bola z tejto reakcie prekvapená."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pred blížiacim sa koncom kalendárneho roka 2012 zaznamenalo naše Občianske združenie Práca a vzťahy 152 prípadov mobbingu, bossingu. A dnes už máme 656 prípadov odvážnych občanov, ktorí poukázali na mobbing, bossing. Podľa jednotlivých prípadov len konštatujem, že všetko to, čo sa na našich pracoviskách deje pri skončení pracovného pomeru by som dokázala pochopiť, ak by sa postupovalo podľa zákona a dodržiavali sa základné ľudské a občianske práva. Ale naše prípady svedčia o tom, že na to, aby sa zamestnanca zbavili, sa aplikuje evidentné zneužívanie zákona. Mobbing, bossing je problémom v celej Európe, jeho vnímanie sa mení od Západu na Východ. Zatiaľ čo v západnej Európe zamestnanci o zlých pomeroch na pracoviskách hovoria, smerom na východ sa citlivosť na takéto správanie znižuje. Počet psychopatov medzi vedúcimi pracovníkmi aj u nás pribúda. Mobéri idú za svojím cieľom úmyselne škodiť a ubližovať iným. Výkonnosť a spoľahlivosť obetí mobbingu sa útokmi mobéra prudko znižuje a zamestnávateľ tak prichádza o značné sumy. Útok na zamestnanca sprevádzaný ponižovaním, sabotovaním, zneužívaním jeho práce, ktorú má rád, je normálnou vecou, ktorú si dotknuté osoby zvyčajne riešia tým, že označia dotyčného mobbéra za neschopného, zopár dní pofrflú, cítia sa neuznaní a nakoniec si idú hľadať novú prácu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V poslednom týždni mi pribudli odvážni zamestnanci z Bánoviec nad Bebravou, z Banskej Bystrice, z Bardejova, z Trnavy. Práce je stále viac a viac. Podporujem Vás, je Vás stále viac, ktorí chcete zmenu našej súčasnej politiky. www.ritomska.eu

Mária Ritomská

Mária Ritomská

Bloger 
  • Počet článkov:  635
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaujímam sa o život okolo nás, o ľudí, ktorí potrebujú pomoc a hľadajú cestu k láske, hľadajú zmysel života, lebo každý môže, a teda aj ja, malými skutkami zmeniť tento svet. Skúsenosti z parlamentu mi ukázali, že poslanci v parlamente neriešia problémy občanov tejto krajiny a svojimi populistickými rečami ukazujú len svoje ego. Preto máme novú spoluprácu, nový cieľ a nové riešenia v našom novo-založenom Inštitúte ochrany ústavných práv. Správy Vám budeme prinášať na facebooku a na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu