reklama

Politika je v scenári

Dňa 15. júna 2015 sa konala mimoriadna schôdza parlamentu, ktorú inicioval hlavne poslanec Lipšic pre kauzu Gorila. Snáď len ten, kto sa nezaujíma o veci verejné nevie, že sa tu hrá divadlo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Poslanec Lipšic sa rád hrá na populistu. Zvolebnieva sa a občanov "si treba držať". Vládnuca strana poslancov SMERu koordinovane ustrážila priebeh schôdze s jej ukončením v plánovanom termíne. Koho z týchto iniciatívnych poslancov, ktorí sa pod mimoriadnu schôdzu podpísali, zaujíma, že sa ňou pre občanov nič nedosiahlo? Radšej mali v tejto krajine 25 rokov aktívne poslancovať a zaujímať sa o občanov.

Ale poďme k nášmu výskumu. OZ Práca a vzťahy v tomto týždni dosiahlo "záchranu" učiteliek v Nových Zámkoch. Výpoveď neexistuje. Napísal pán primátor. Konečne. Možno si pán primátor ani neuvedomil, že predišiel súdnemu konaniu. Blíži sa koniec školského roka a zvyšuje sa naša agenda právnej pomoci učiteľkám. Aj škola je pracovisko, ktoré je ohrozené mobbingom, bossingom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vráťme sa do parlamentu, kde v utorok začala ďalšia schôdza, ktorá má na programe 100 zákonov. Na úvod máme doplňovanie programu. Opoziční politici sa pretekajú v návrhoch. Aj toto je populistické konanie politikov. SMER síce umožní každému poslancovi predložiť návrh na zmenu programu schôdze. Ale pri hlasovaní ani jeden navrhnutý bod neprešiel. A ďalej sú na programe poslanecké návrhy zákonov. Viac menej ide o opozičné návrhy. SMER si to veľmi stráži. Neprejde ani jeden opozičný návrh. Zase sa ukazuje,ako zbytočne tu vysedávali a vysedávajú poslanci pri hlasovaní. V rokovacej sále stačí skupina poslancov za SMER a zákony sú prijaté. Ako sa budú aplikovať v praxi? Koho to zaujíma?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V utorok mám v pošte oznam zo súdu v Poprade. Odročili pojednávanie pani učiteľky. Nemôžem byť na dvoch pojednávaniach naraz aj v Bratislave aj v Poprade. "Stali ste sa obeťou bossingu", píšem ďalšej pani učiteľke, tentokrát z Banskej Bystrice. "Vaša šéfka si vybrala protekčnú osobu, že ju zamestná namiesto Vás. Boj na súde bude ťažký, vidím to na súdoch po celom Slovensku. Môžete mi pomôcť zmeniť túto krajinu spoločnými silami. Potrebujeme podpisy na Stranu práce Slovenska. Je to strana ľudí. Upozorňujem nie je to strana žiadnej tety. Ale strana rozumných ľudí, ktorí potrebujú žíť v tejto krajine a mať prácu a ochranu pred sociopatickými šéfmi. Človek sa predsa nenarodil na to, aby bol otrokom vo vlastnej krajine."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

https://www.youtube.com/watch?v=DqavxDhtJOA

Naša štatistika obetí mobbingu je neúprosná. Sú v nej smutné až tragické príbehy občanov Slovenska, ktoré majú dopad na celú rodinu. Podvody, kauzy pribúdajú.....Ukazuje to aj jeden z posledných príbehov nášho občana žijúceho v 21 storočí v tejto krajine. "Dobrý deň prajem pani doktorka. Rozhodol som sa vám napísať pretože už začínam mať zdravotné problémy a problémy v práci sa prenášajú do rodiny. Kde začať? Pracujem na vo verejnej správe od októbra 2011 ako referent.Moje trápenie začalo 5.4.2012, kedy začali verbálne útoky a vyhrážanie od primátora. Od roku 2012 som sa sťahoval v rámci jednej budovy 5 krát.Okrem práce referenta mi bola pridelená práca koordinátora aktivačných prác a údržba mesta. Túto činnosť pred tým vykonávali 3 riadiace osoby, ktoré boli prepustené.Moja mzda samozrejme zostala na rovnakej úrovni. Útoky pokračovali ohováraním a nepravdivými intrigami. Nadriadený rozširoval a rozširuje na verejnosti, že mám pomer s kolegyňou čo nie je pravda. Jeho postoj k sociálne slabším a rómskej menšine je pri jeho funkcií katastrofálny. Jeho vulgárne vyjadrenia a rasistické názory sú neprijateľné v 21. storočí.Ja sám som bol niekoľko krát upozorňovaný na to ,aby som nepomáhal týmto ľudom aj keď sú v núdzi. Pani doktorka všetci spolupracovníci mlčia boja sa majú strach, pretože ja nie som jediný, kto je postihovaný bossingom v našej práci.Dvaja kolegovia boli prepustení rok pred starobným dôchodkom a prácu si vždy vykonávali svedomite. Do tohto mailu sa všetko zahrnúť nedá je to možno na jeden celý deň rozprávania. Ako mám postupovať?..."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Podobnosť tohto príbehu s tým Vaším je úplne náhodná. Spoločná príčina vzniku tohto príbehu je zle nastavená politika štátu. Ďakujem všetkým občanom, ktorí to pochopili a prebúdzajú sa.

Mária Ritomská

Mária Ritomská

Bloger 
  • Počet článkov:  635
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaujímam sa o život okolo nás, o ľudí, ktorí potrebujú pomoc a hľadajú cestu k láske, hľadajú zmysel života, lebo každý môže, a teda aj ja, malými skutkami zmeniť tento svet. Skúsenosti z parlamentu mi ukázali, že poslanci v parlamente neriešia problémy občanov tejto krajiny a svojimi populistickými rečami ukazujú len svoje ego. Preto máme novú spoluprácu, nový cieľ a nové riešenia v našom novo-založenom Inštitúte ochrany ústavných práv. Správy Vám budeme prinášať na facebooku a na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu