reklama

Prečo mi bránite priniesť informácie na blogu?

Vážení administrátori ! Dovolím si spýtať sa Vás, prečo mi bránite priniesť občanom informácie na blogu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Vari Ústava Slovenskej republiky neplatí pre každého občana Slovenska rovnako? V poslednom článku prinášam informácie o prednáške, ktorú som v parlamente prednášala dňa 20. mája 2015. Rovnako som v tomto týždni prednášala občanom o vzťahovej a sociálnej patológii dňa 27. mája 2015.

Pomenovaním zlých medziľudských a pracovnoprávnych vzťahov napomáhame k odhaleniu a získaniu riešení. Keď niekoho osočíme, už sme spáchali zlo a mali by sme to nazvať trestným činom. Keď poctivého zamestnanca označíme za lajdáka, je to zlé, je to psychický útok a mal by sa nazvať trestným činom.Snažíme sa presadiť sebauvedomenie a podstatu trestného činu slovného útoku. Lebo cieľom je vždy zničiť Vás rovnako, ako sa to stáva pri rôznych prepadnutiach v tmavej uličke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poškodenému môže útočník spôsobiť aj infarkt myokardu s následkom smrti. Prišla mi informácia o skončení pracovného pomeru odborníka na informačné technológie po 33 rokoch. Zdravotné následky boli až tragické. Prednášku zverejním na www.ritomska.eu

Mária Ritomská

Mária Ritomská

Bloger 
  • Počet článkov:  635
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaujímam sa o život okolo nás, o ľudí, ktorí potrebujú pomoc a hľadajú cestu k láske, hľadajú zmysel života, lebo každý môže, a teda aj ja, malými skutkami zmeniť tento svet. Skúsenosti z parlamentu mi ukázali, že poslanci v parlamente neriešia problémy občanov tejto krajiny a svojimi populistickými rečami ukazujú len svoje ego. Preto máme novú spoluprácu, nový cieľ a nové riešenia v našom novo-založenom Inštitúte ochrany ústavných práv. Správy Vám budeme prinášať na facebooku a na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu