reklama

Čo všetko sa deje na našich súdoch, kam štátne úrady posielajú občanov

Čo všetko sa deje na našich súdoch, kam štátne úrady posielajú našich občanov? O tom prinášam ďalšie informácie počas môjho právneho zastupovania trpiacich občanov so zisťovaním výkladu zákonov prijatých v parlamente. Pojednávanie v jednej kauze, kde zastupujem klienta, súd odročil pre údajné pochybenie v žalobnom návrhu, kde chýbala akože pracovná zmluva. Z tohto kroku sudca vec posúdil ako, že tu ide o zaujatosť sudcu voči môjmu klientovi či dokonca vylúčenie sudcu. Ja sa nestačím čudovať, čo ďalej ,dokázali naše súdy vyprodukovať. Úkon sudcu je dôkazom komplotu a výroby diskreditačného materiálu, ktorý mal byť použitý proti mne a bol použitý ako zámienka pre ďalšie konanie sudcu, a to Uznesením o udelení  pokuty (500 eur) voči mne ako právnej zástupkyne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Sudca mi neoznámil, že o úkon zaujatosti rozhodovania požiadal Krajský súd v Bratislave, kam spis postúpil, zatiaľ čo ja som chcela nahliadnuť do spisu, či je tam pracovná zmluva. Spis posúvali predo mnou z Okresného súdu Bratislava II, na Krajský súd v Bratislave práve a späť. A ja som nebola informovaná, že sa tu rozhoduje o tzv. „zaujatosti" sudcu na Krajskom súde v Bratislave. Vzhľadom k uvedenej skutočnosti, kompetentným orgánom na rozhodovanie o tomto Odvolaní sa stáva Najvyšší súd Slovenskej republiky, nakoľko je dokázané komplotné spracovanie falošného udania, a dokázaná je aj komplotná spolupráca žalovanej Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia a. s., s Krajským súdom v Bratislave aj s Okresným súdom Bratislava II s namierením proti môjmu klientovi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Svoje Odvolanie proti Uzneseniu o udelení pokuty posielam v kópii na Okresný súd Bratislava II, na vedomie na Krajský súd v Bratislave a na vedomie Ministrovi spravodlivosti SR, na kompetentný Najvyšší súd SR a upozorňujem vopred uvedené adresné strany o medializácii môjho Odvolania. Odvolanie použijem ako mediálny dôkaz proti ZAUJATOSTI SÚDOV, ktoré zneužívajú svoju moc proti najslabším občanom nášho štátu – konkrétne proti môjmu klientovi,odborárskemu funkcionárovi.

Pokuta je „udelená“ za niečo, čo sa údajne povedalo mimo súdnej pojednávacej miestnosti, mimo procesu pojednávania. Akoby sme žili v Kocúrkove. Pokuta je faktický ÚTOK NA PRÁVNEHO ZÁSTUPCU a dôvodí sa údajným obvinením o údajnom slovnom útoku na sudcu,a to mimo pojednávania. Touto Pokutou sa cítim ohrozená vo svojich občianskych právach a napadnuté sú moje práva právneho zástupcu ad hoc (!), z ktorých dané povinnosti si riadne plním a vykonávam bez nároku na odmenu. Preto v Odvolaní napádam toto Uznesenie Okresného súdu Bratislava II o Pokute ako TOTALITNÝ ÚKON ZASTRAŠOVANIA PRÁVNEHO ZÁSTUPCU vedený KOMPLOTOM na prvých dvoch úrovniach súdov!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Citujem dôkaz defektnosti Odôvodnenia Uznesenia Okresného súdu Bratislava II:  „... pred samotným pojednávaním ako aj po jeho skončení pred zamestnancami súdu uvádzala nepravdivé a osočujúce údaje o súde a zákonnej sudkyni, a to že zákonná sudkyňa koná v uvedenej veci zaujato, v neprospech jej klienta.“ Toto Uznesenie Okresného súdu Bratislava II o uložení Pokuty neuvádza žiadnu konkrétnosť.

Tvrdenie o výrokoch mimo pojednávania“ si vyžaduje riadny PROCES DOKAZOVANIA – ale ten nebol vykonaný (!), a mňa sa nikto neopýtal, ČO SOM POVEDALA, a to ani počas pojednávania, ani po pojednávaní a už vôbec nie pred pojednávaním! V odôvodnení Uznesenia o Pokute nie sú uvedené žiadne fakty ani dôkazy, čo usvedčuje sudcu z odhodlania PERZEKVOVAŤ a ZASTRAŠOVAŤ právneho zástupcu v procese, v ktorom je sudca činný ako sudca.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V odôvodnení svojho Rozsudku o Pokute sudca neuviedol:

  1. Čo konkrétne „bolo proti sudkyni povedané“, aké „nepravdivé údaje“ som „uviedla“, aké „osočujúce údaje“ som „uviedla“, kedy boli „svedkovia“ vypočutí, kde boli „svedkovia“ vypočutí, kým boli vypočutí,

  2. Kedy konkrétne „bolo proti sudkyni“ čosi povedané, v akom čase, hodinu a minútu,pred pojednávaním – kedy?, po pojednávaní – kedy?,

  3. Na akom mieste „bolo proti sudkyni“ čosi povedané, v budove súdu? vo dverách súdnej budovy?, v kancelárii súdu?, či v električke?, ...

  4. Kto konkrétne počul údajné „povedané“ mená osôb, počet osôb, identifikátory osôb,

  5. KDE JE MENO SUDCU v mojom blogu? má to aj konkrétne miesto v mojom blogu? akou vetou som sa dotkla sudcu?

  6. Podľa akých právnych predpisov sa ROZHODOVALO? aké zákony sú podkladom Pokuty(?), podľa akého zákona a čo sa nesmie povedať „mimo pojednávania“(?),aké dôkazy v súvise s akými zákonmi boli dôvodom pre uloženie Pokuty(?)

  7. Kde sa nachádzali zamestnanci súdu pred pojednávaním v konkrétnom čase?

  8. Kde sa nachádzali zamestnanci súdu po pojednávaní v konkrétnom čase?

  9. Sú to rovnakí zamestnanci súdu pred a po pojednávaní?

  10. Alebo rôzni? Alebo príslušníci justičnej stráže? Alebo iný personál?

  11. Uznesenie Okresného súdu Bratislava II o Pokute malo byť vynesené (podľa práva) iným sudcom po predchádzajúcom dokazovaní, ak by sa vyšetrením dokázalo nejaké „protiprávne konanie“ z mojej strany.

  12. Okresný súd Bratislava II uvádza na svojom portáli, okrem samotného sudcu, ešte 34 sudcov, právnikov, výber bol bohatý. Menoslov 34 sudcov Okresného súdu Bratislava II uvádzam a som presvedčená, že títo menovaní sudcovia by si nedovolili žiadnym krivým obvinením napadnúť právneho zástupcu poškodeného občana. 
    Je ešte veľa dôkazov, kde môže slušný občan obdivovať, čoho všetkého sa dopustili súdne orgány, len aby ma zastavili v mojom boji chrániť práva biednych, utláčaných občanov, ale o tom v druhej časti.

Mária Ritomská

Mária Ritomská

Bloger 
  • Počet článkov:  635
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaujímam sa o život okolo nás, o ľudí, ktorí potrebujú pomoc a hľadajú cestu k láske, hľadajú zmysel života, lebo každý môže, a teda aj ja, malými skutkami zmeniť tento svet. Skúsenosti z parlamentu mi ukázali, že poslanci v parlamente neriešia problémy občanov tejto krajiny a svojimi populistickými rečami ukazujú len svoje ego. Preto máme novú spoluprácu, nový cieľ a nové riešenia v našom novo-založenom Inštitúte ochrany ústavných práv. Správy Vám budeme prinášať na facebooku a na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu