reklama

Vláda jednej strany

Na začiatku 37. schôdze parlamentu som pridávala dva body do rokovania parlamentu. Už tretíkrát tohto roku ma predseda parlamentu nenechal dohovoriť, správal sa mimoriadne neeticky a protiústavne aj napriek tomu, že každý poslanec parlamentu má právo predkladať na rokovanie doplňujúce body.. Prerušil ma…................predseda parlamentu nerozumel a nerozumie vôli občanov, ktorí ho tam zvolili a je platený z peňazí štátneho rozpočtu. Ak mám tlmočiť vôľu občanov, potom sa aj tu stala chyba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja ako poslankyňa som doplňovala body rokovania, v ktorých sa mali poslanci vyjadriť k situácii umiestňovania cudzích vojsk na našom území. Poukázala som, že si vláda robí z občanov ovce, keď sa ich ani nespýta, či ich tu chcú. A tak sa pýtajme poslancov……ďalej som sa nedostala. Prerušil ma…..Nie …..predseda parlamentu nerozumel a nerozumie vôli občanov, ktorí ho tam zvolili a je platený z peňazí štáneho rozpočtu. 

http://mmserv2.nrsr.sk/NRSRInternet/Vystupenie/126279/Ritomska_Maria.html

Prerušenie môjho vstupu do rokovania je hrubým porušovaniím základných ľudských práv od predsedu parlamentu..Je to dôkazom, že firemná kultúra zanikla nielen na na mnohých našich pracoviskách, ale zanikla aj tu v parlamente. Pri takýchto chybách v etickom vystupovaní predsedu parlamentu sa už predo mnou snažili iní poslanci to napraviť a chceli uspieť pri jeho odvolaní. Ale neuspeli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Práve prebiehajúci týždňový bojkot opozície pri hlasovaní dokazuje, že nám tu vládne jedna strana, ktorá "veselo" prijíma zákony. Ako sa potom dodržuje článok 29 ods. 4 Ústavy SR podľa ktorého politické strany a politické hnutia, ako aj spolky, spoločnosti alebo iné združenia sú oddelené od štátu.. 

Je pravda, že firemná kultúra zaniká, ale nečudujme sa. Znovu sa pozrime do parlamentu, koľko poslancov nám tu dlhé roky rozhoduje o životoch našich občanov.. Chýba nám rešpekt k práci, úcta k občanovi a tolerancia kolegov. Žijeme v krajine, kde bohatí sú bohatšími a chudobní sú chudobnejšími. Zúfalí ľudia, robia zúfalé činy, ktoré ako jediné považujú za východisko zo svojej nepriaznivej situácie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kultúra našich zamestnávateľov v 21. storočí si podáva ruku s otrokárskym systémom. Prečo? Zákonník práce upravuje inštitút v doterajšej praxi už zaužívaného pojmu tzv. „zapožičiavania zamestnancov“. Otcovia rovnako odchádzajú od žien, detí a rodín – pretože nemôžu slobodne pracovať vo svojej krajine. Sme otrokmi - tak vo vlastnej krajine, ako aj v zahraničí. Právo na odmenu za vykonanú prácu dostatočnú na to, aby umožnila občanom dôstojnú životnú úroveň je prežitkom.

A ako pokračuje boj dodržať a aplikovať Uznesenie súdu, podľa ktorého občan vyhral súd? Dozor nad zákonmi vykonáva prokuratúra. Ale sklamala som sa, keď mi z Generálnej prokuratúry oznámili, že neexistuje žiadny osobitný zákon, ktorý by vykonával dozor nad súkromným sektorom: A načo sme tu mali dlhé roky poslancov v parlamente, ktorí sa pretekajú vyrábaním zákonov, keď dopustili, že si tu zamestnávateľ môže robiť s našimi občanmi, čo chce. Ako to chce riešiť minister spravodlivosti, dozviem sa v jeho odpovedi na moju interpeláciu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A kto už videl, ako si postupne naši exekútori spravili z občanov obetných baránkov, ktorým prostredníctvom bánk siahajú na posledné úspory? A banky sťahujú a sťahujú.....Bez kontroly - exekúcia nie je včas zastavená a koho zaujímala dlhé roky táto legislatívna diera..Ako to chce riešiť minister spravodlivosti, dozviem sa v jeho odpovedi na moju interpeláciu. 

Mária Ritomská

Mária Ritomská

Bloger 
  • Počet článkov:  635
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Zaujímam sa o život okolo nás, o ľudí, ktorí potrebujú pomoc a hľadajú cestu k láske, hľadajú zmysel života, lebo každý môže, a teda aj ja, malými skutkami zmeniť tento svet. Skúsenosti z parlamentu mi ukázali, že poslanci v parlamente neriešia problémy občanov tejto krajiny a svojimi populistickými rečami ukazujú len svoje ego. Preto máme novú spoluprácu, nový cieľ a nové riešenia v našom novo-založenom Inštitúte ochrany ústavných práv. Správy Vám budeme prinášať na facebooku a na mojom blogu. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu